Thursday 6 March 2014

Promosi ESP!!!

Bismillah

Lamanya tak update blog. Inilah bila kemalasan menjelma, nak tulis posting terbaru pun malas. Tak boleh jadi ni :D

Oklah, anda dah tahu promosi Shaklee bulan Mac ni?
ESP tau. Nak dekat dua tahun baru promosi ni datang balik.

ESP ni best. Saya dah rasa dan dah amalkan.




Apa yang saya rasa?

Ha ni nak share la ni

1. Saya rasa bertenaga , kenyang lebih lama dan kurang letih.

Nak tahu tak kenapa saya rasa macam tu? Kerana ESP ni Indeks Glisemiknya rendah iaitu 39.Gula dalam  makanan yang nilai Indeks Glisemik yang rendah akan memecah secara perlahan-lahan lalu membebaskan glukos ke dalam tubuh seterusnya mengekalkan paras gula dalam darah dalam jangka masa yang lama. Sebab tu kurang rasa letih, rasa kenyang lebih lama dan rasa bertenaga. Saya sangat suggestkan produk ni pada mereka yang aktif, sibuk dan ingin berpuasa. Saya pernah berpuasa di mana pagi tu saya bersahur dengan ESP, alhamdulillah memang tak sakit perut, tak sakit kepala dan kurang rasa letih. Saya juga ambil beberapa biji tamar semasa bersahur. Tamar pun indeks glisemiknya rendah, kerana itu Rasulullah galakkan kita mengambil kurma semasa berpuasa.

ESP juga sesuai untuk pesakit kencing manis.

2. Kulit wajah saya dah kurang jeragat. Walaupun saya berkulit cerah, tetapi masih nampak ade pigmentasi dan kesan-kesan jerawat. Alhamdulillah sekarang dah kurang.


3. Dan  pengalaman kawan saya setelah mengamalkan ESP. Kawan saya ni dia ade gastrik. Sebelum ambil ESP dia memang akan sakit perut kalau lambat makan. Tapi sejak dia amalkan ESP, gastriknya dah sembuh. Kalau terlambat makan sikit, memang akan sakit perut, kemudian dia akan cepat-cepat minum ESP dan sakit perutnya tu akan lega.

Jadi ape tunggu lagi? Cepat dapatkan ESP. Ada promosi bulan ni tau. Sangat murah dan jimat dari waktu biasa. Anda juga akan dapat beberapa kelebihan lain.

Ruginya tak grab promosi ESP ini. Kalau nak beli satu, dua, tiga pun boleh!! :)


Berminat hubungi saya cepat-cepat di 019683519 atau emel di ummusumayyah274@gmail.com. Saya akan bagi penerangan lebih lanjut tentang promosi ini.


Shaklee Independent Distributor
0196835149


No comments:

Post a Comment